29+ Populair Griekse Yoghurt Toetje

29+ Populair Griekse Yoghurt Toetje. Natuurlijk gemaakt van griekse yoghurt en voor de griekse keuken opvallend weinig suiker. Vroeger schepte ik kilo's muesli, magere yoghurt en kwark mijn mond binnen.

Griekse Yoghurt Pannenkoekjes Uit Pauline S Keuken Recept Griekse Yoghurt Heerlijk Eten Hunkeren Naar Voedsel
Griekse Yoghurt Pannenkoekjes Uit Pauline S Keuken Recept Griekse Yoghurt Heerlijk Eten Hunkeren Naar Voedsel from i.pinimg.com
De echte volle griekse yoghurt met 10% vet bevat veel minder vocht dan gewone yoghurt. Met andere woorden gezegd is griekse yoghurt in veel opzichten beter dan de gewone. Griekse yoghurt als ontbijt of toetje blijft heel populair, ook bij mij, maar wat doe je er in, er op of er over?

Dat geldt ook voor griekse yoghurt.

Daarom dit lekkere en snelle toetje wat je zo op tafel zet! Onlangs had ik een voorraadje aardbeien over en dacht ik, daar moet ik iets mee doen! Ontdek dit authentieke tzatziki recept! Combineer het met honing, zure room en iets pikants naar keuze voor een heerlijk dipsausje.


Comments

Popular posts from this blog

14+ Klokkijken Groep 4

18+ Beroemd Leren Schrijven Groep 3 Werkbladen

14+ Populair Worteltaart Nigella Lawson